» Livrarea comenzilor

Livrarea comenzilor

 

Pentru destinațiile în afara orașelor cu curier, se plătește o taxa suplimentară, taxă care este suportată de către client.

 

Ce se întamplă când clientul nu este găsit la destinație

În cazul în care clientul nu este găsit la adresa menționată de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. În cazul în care clientul nu este găsit nici a două oară, comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Avem rugămintea să verifici integritatea fizică a coletelor în fața curierului, și dacă sunt constatate nereguli, să ceri întocmirea unui proces verbal. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate în considerare.

Poți urmări statusul livrării

Pentru a verifica starea comenzii, acceseaza site-ul curierului folosind formularul de urmărire pachete. Pentru numărul de AWB, contactează-ne telefonic sau prin e-mail.